| Teslin | Nieuws

Teslin Capital Management heeft Philip van Es (31) aangesteld als analist en Peter Bos (37) als bedrijfsjurist. De nieuwe aanwinsten vormen een uitbreiding van het team van Teslin, dat met drie aandelenfondsen investeert in kleine en middelgrote beursgenoteerde bedrijven in Nederland, België en Duitsland.

Philip van Es komt het huidige team van analisten versterken en zal zich voornamelijk richten op Midlin, dat belegt in de kleinere beursgenoteerde bedrijven in Nederland, België en Duitsland. Van Es volgt de bedrijven in de portefeuille van Midlin en is betrokken bij de zoektocht naar en selectie van bedrijven waarin het mogelijk een belang kan nemen.

Van Es werkte eerder drie jaar als beleggingsanalist bij Wealth Management van UBS Bank. Hij heeft een bachelor business administration en een master in finance & investments van de Rotterdam School of Management.

Peter Bos is als bedrijfsjurist aangesteld. Hij zal zich onder andere bezighouden met de steeds intensievere wet- en regelgeving en alle andere juridische zaken die bij het beheren van vermogen aan de orde komen. Voor zijn overstap naar Teslin was Bos senior legal counsel bij Syntrus Achmea Real Estate & Finance. Daarvoor was hij advocaat-medewerker financieel recht bij het advocatenkantoor Spigthoff. Bos studeerde rechten aan de Universiteit van Amsterdam.